poniedziałek, 8 września 2014

54-Life !

Witajcie Skarbeńka ! ;)

Przez długi czas nic nie pisałam. Cały czas trasa koncertowa się zapełnia coraz bardziej. W następnym tygodniu nagrywamy kolejny teledysk do piosenki: "Drzwi do nieba bram" premiera już niebawem ! Korzystam z ostatnich słonecznych dni ostatniego miesiąca wakacji ;)
Kilka rzeczy się u mnie zmieniło.. Między innymi zaczęłam być bardziej ostrożna. Zaufanie do osób nam bliskim jest bardzo ważną sprawą. Jednak nie można komuś ufać bezgranicznie. Często to zaufanie można szybko stracić nieuwagą. Ostatnio osoba która jest ze mną blisko zraniła mnie. Nie potrafię zrozumieć zazdrości. Czy jeśli komuś dobrze układają się sprawy sercowe i życiowe to od razu należy psuć to bliskość poprzez gadanie głupot? Moja rada : Skupiaj się na swoim życiu i pielęgnuj je, a nie wchodź z butami w czyjeś życie, bo zanim się nie obejrzysz Twoje życie straci jakikolwiek sens.
Wczoraj na jednym z koncertów miałam przyjemność porozmawiać i poznać Sylwię Nowak z "Miłości na bogato". Jest bardzo sympatyczną i elegancką kobietą. Po koncertach wróciłam dopiero prawie o 04:00 w nocy do domku. Zmęczenie brało górę jednak dałam radę. Ten weekend zmienił coś w moim życiu. Zakończyło się coś dla mnie bardzo ważnego co trwało już jakiś czas.
Niestety muszę sobie poradzić z tym wszystkim. Ciężko jest mi z myślą, że to na czym mi zależy nie będzie już trwać. Jednak życie się nie kończy i trzeba żyć dalej. Mam swoich przyjaciół którzy są cały czas obok mnie tak więc jestem przekonana, że nie pozwolą mi się zamartwiać ;)
Teraz tak z innej beczki:
Zastanawia mnie dlaczego niektórzy patrzą na zdanie innych, co ktoś powie, myśli na ich temat..
Nie rozumiem osób które nie patrzą na własne szczęście i własną przyszłość tylko udają kogoś kim
nie są, aby być dobrze odbieranym w oczach znajomych. Również zastanawia mnie to dlaczego ktoś potrafi być przy kimś wspaniałym człowiekiem, a gdy już nie jest przy tej osobie staje się zupełnie inną osobą, bez uczuć, zainteresowania.. W końcu to właśnie my sami budujemy sobie własną przyszłość.. To kim będziemy, jak będziemy odbierani wśród ludzi, co osiągniemy i jak szczęśliwi będziemy w tym co robimy.

Kochani jutro jadę na sesję dla sklepu Magnetic ;) Tak więc już niebawem nowości !
Postaram się do Was częściej pisać. Będę pisała kiedy tylko będę miała czas. ;)
A tymczasem kilka zdjęć z mojej letniej stylizacji. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)
Buziaki ;**









12 komentarzy:

  1. hej hej dopisz skąd poszczególne ubrania dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę gubisz się w tym co piszesz ;) najpierw że nie powinniśmy się przejmować tym co ludzie powiedzą a potem ....od tego zależy jak ludzie będą nas odbierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna figura do cropp topów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylówa;)
    pozdrawiam serdecznie (; woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. figure masz super! swietny topik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    /Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd spodenki ? :*

    OdpowiedzUsuń