czwartek, 25 września 2014

56 - Happy Time

Dwa dni w Krakowie, a tak wiele się działo. Nie zapomnę tych dni do końca życia. Mile spędzony czas z rodzinką przy zwiedzaniu Krakowa, m.in. Sukiennice i późny wieczór z niesamowitymi bliźniaczkami. Przyznam szczerze, że jest to cudowne uczucie kiedy spaceruję deptakiem Krakowa w otoczeniu pięknych bliźniaczek. Czyli było nas 4 i w dodatku cztery blondyneczki ! Jeszcze nie miałam okazji wcześniej spędzić czasu z innymi bliźniaczkami jak my same. Osobiście mogę stwierdzić, że tak jak u nas jest różnica charakteru czyli jedna jest bardziej otwarta a druga bardziej skryta. Jednakże obie są szalone i za to je uwielbiam ! Pozdrawiam Was Kochane ! ;*
Wczoraj miałam okazję również poznać siostry Bukowskie. Super dziewczyny z charakterem. Robią to co kochają i o to właśnie w tym chodzi. Zapraszam do oglądania ich bloga: http://bukowskie.blogspot.nl/
Wczoraj cały dzień nagrań do programu. Niestety nie mogę Wam zdradzić jeszcze do jakiego. Jedynie mogę Wam powiedzieć, że to będzie TVN. Jestem bardzo zachwycona, że miałam okazję wziąć w nim udział. Niezapomniane wspomnienia. Wspaniałe uczucie być w gronie tak zaskakujących pozytywną energią dziewczyn. Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja spotkać się wszystkie razem.
Mam tak kochaną osobę przy sobie, że z tęsknoty przyjechała do mnie ta osoba od razu kiedy tylko wróciłam do domu. Bardzo się ucieszyłam i dziękuję tej osobie za to !
Już niedługo czas studiów. Trzeba się nastawić pozytywnie na pierwsze dni w otoczeniu nowych twarzy. Przyszedł czas kiedy to właśnie my musimy się rozstać i poradzić sobie nawet wtedy kiedy nie jesteśmy już razem dzień w dzień. Jest to dla nas próba dlatego bo jak wszyscy wiedzą jesteśmy nierozłączne. Jednak weekendy są nasze jak zawsze razem. Dalej będziemy razem koncertować w szybko rozwijającym się i niesamowitym, ciekawym i szalonym zespole CamaSutra. Także karierę dalej robimy razem ! Chodzi tu o moją siostrę Magdę !  Kocham to co robię i nigdy z tego nie zrezygnuję! Czasami muszę zagryźć język, nie powiedzieć kilku słów, aby było dobrze. Ale wiem, że warto ! Kochani dążcie do swoich marzeń, celów bo tylko wtedy kiedy będziecie robić to co kochacie i będziecie widzieć tego efekty będziecie najszczęśliwsi ! Wszystkim życzę aby osiągnęli swoje cele i marzenia. Ja od jakiegoś czasu już moje marzenia spełniam. Jestem przeogromnie szczęśliwa, że przytrafiła mi się taka okazja w życiu.
Kochani zostawiam Was z kilkoma fotkami z tych pięknych chwil, a ja w tym czasie uciekam się szykować. Całuje gorąco ! ;*





 


Bliźniaczki: Martyna, Magda, Klaudia, Natalia <3

 




   
                                                        Siostry Bukowskie <3





                                                    Najukochańsi rodzice ! <3



6 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś sweterek ?

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne fotki:)podobieństwo jest mega,jak Was rodzice rozpoznają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można kupić takie kurtki jak macie?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szlicznie:)A skad buciki ??moze mi podac stronke ?lub link podesłać?

    OdpowiedzUsuń