piątek, 5 grudnia 2014

73-Nike Air Max

Cześć Kochani,
wczoraj miałam bardzo przyjemny dzień. Wieczór spędzony w kręgielni. Barbórka pełną parą ;)
Dziś pierwszy wolny weekend, czas na imprezę ! Trzeba w pełni wykorzystać ten weekend. Stęskniłam się już za imprezami w gronie najbliższych i zwariowanych w pozytywnym znaczeniu tego słowa ludzi . Czas nadrobić ten time. Tak więc weekend poza domem ;)
Na dziś przygotowałam dla Was elegancką, a zarazem sportową stylizację. Do eleganckich spodni dobrałam dopasowany top. Do stylizacji wybrałam elegancką i modną torebkę z frędzelkami. Osobiście ją uwielbiam, jest bardzo kobieca i nadaje elegancji. Biżuteria oczywiście złota. I moje wspaniałe różowe Nike Air Max, Kocham je ! Są po prostu cudowne ! Bardzo wygodne buciki, jak najbardziej polecam ! ;)
Całuję i zapraszam do oglądania zdjęć ;) !















20 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś/zamówiłaś air maxy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Skad spodnie? :) bo takich szukam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy nikt Ci nie powiedział, ale te air maxy to fejki. Troszkę wstyd dla kogos, kto rzekomo interesuje się modą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro "fejki" to czemu sprzedawane były w galeriach w sklepach heavy duty? To znaczy, że wszystkie buty stamtąd to fejki? Niedorzeczne ;)

      Usuń
    2. Buty są oryginalne. Stać mnie na nie to sobie kupiłam ;)

      Usuń
    3. nie są, zaufaj : )

      Usuń
    4. Buty można kupić w Poznaniu w City Center w salonie za 600 zl :) byłam, widziała, przymierzałam
      wiec nie jest to model który nie istnieje :)
      dlatego nie widzę o co ten szum :)

      Usuń
    5. Osoby, które interesują się takim obuwiem, tzw. Sneakerheadzi są w stanie zauważyć różnice między oryginalnym butem a fejkiem. Jeśli kupiłaś te buty w konkretnym sklepie, za konkretną cenę.. cóż, zamowilas je, prawda?

      Usuń
    6. ,,stać mnie na nie to sobie kupilam'' serio??? Bardziej głupim być nie mozna???

      Usuń
  4. aaale śliczne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha to moda oznacza jako ile kasy wydasz?
    Liczy sie styl i jak dobierzesz ubrania.
    A Po drugie nie widze zeby to byly podruby

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś te buty w internecie czy w jakimś sklepie?:)
    Od dawna je szukam i nie mogę znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy moglabys podpisywc ciuchy tak jak inne blogerki ? sa super i nie tylko ja bym chciala wiedziec gdzie je kupujesz ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. masz za długie brwi, powinny się zaczynać równo ze skrzydełkami nosa.

    OdpowiedzUsuń
  9. prosze zwrocic na złączenie szycia pod znaczkiem nike wystaje nadmiar materiału i takze nierówne szycie :) po drugie nike wypuszczał hyperfuse w kolorze rózowym gdzie boczne znaczki nike oraz tylni napis byl nieco ciemniejszy niz reszta koloru obówia tutaj niestety jes jednolity kolor ! :)niestety zmartwie cie ale to jest podróba chcialbym jeszcze zobaczyc srodek buta z wyciagnietą wkładką oraz metke na jezyku ale dalem juz wystarczająco powodow aby stwierdzic ze to są podróby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie butki ;) ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne brwi, sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń