czwartek, 25 grudnia 2014

78 - Merry Christmas

Merry Christmas !

Słoneczka jak Wam minęła wigilia ? Jestem przeogromnie szczęśliwa, że mogłam wigilię spędzić w gronie rodziny. Ten czas z bliskimi jest magiczny. Uwielbiam takie spotkania rodzinne. Podczas takich spotkań jesteśmy wszyscy razem, szczęśliwi i zadowoleni. Razem możemy cieszyć się tak pięknymi chwilami ;) Mam nadzieję, że wy także spędziliście ten czas w gronie najbliższych, że ten czas był dla Was pełen miłości.
Niestety już dzisiaj nie spędzę z nimi Świąt ponieważ wyjeżdżam w trasę koncertową. Ale będę z nimi duchowo ;)  Bardzo się cieszę, że mogłam obdarować najbliższych prezentami od serca ; ) Nawet mój kochany piesek dostał prezencik ;)
Jak wrócę z trasy koncertowej postaram Wam się coś napisać, a dokładniej podzielę się z wami moimi przeżyciami. Od 2 dni mam urazę do pewnej osoby. Przykro mi, że sprawy nabrały takiego obrotu. Z racji tego, że są święta puszczę to w niepamięć. Mimo wszystko myślę, że będzie dobrze. Oczywiście nie tak, jak wcześniej, ale w podobny sposób.
Życzę Wam Kochani jeszcze raz wesołych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia !
Gorąco całuję !!
































12 komentarzy:

  1. pięknie Ci w czerwieni ;) co to za szminka i co robisz że masz takie zadbane włosy bo przy blondzie to dużo trudniejsze żeby nie mieć ,,sianka" pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Nic specjalnego nie robię na włosy ;)

      Usuń
  2. Święta spędziłaś z chłopakiem czy na te dwa dni rozłąka?:> A Twoja siostra?

    OdpowiedzUsuń
  3. pochwal się jakie dostałaś prezenty i jakie zrobiłaś swoim najbliższym co ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wigilia minęła cudownie! Szkoda tylko że trzeba się znów rozstać z rodziną :(

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana zrób post o kosmetykach jakich używasz do twarzy, włosów itp ;) piękna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością napiszę taki post ;) Miło mi ;)

      Usuń
  6. naprawdę pięknie wyglądasz w tej czerwieni tym bardziej do tego czarne szpilki... cudoooo:D nie moge sie napatrzeć prosimy o wiecej:D warto czekac czasami:D

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd sukienka czerwona ?

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana gdzie robisz brwi i jak uzyskałaś taką śliczną opaleniznę ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mozesz napisac z kad rozowa sukieneczka ?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń