wtorek, 22 września 2015

96-Wakacyjne piękne chwile

Cześć ;)

Ostetnie dni wakacji.. Czas nadrobić ten czas, gdy nie było mnie tutaj z wami.
Wiele osób pisało do mnie wiadomości kiedy pojawi się nowy post z nową stylizacją i nie tylko.
Tak więc dziś zasiadam po drugiej stronie pisząc do was post, niekoniecznie będą w tej notce zdjęcia nowej stylizacji aczkolwiek kilka zdjęć z wakacji. Jeśli się wyrobię to jeszcze w tym tygodniu pojawi się nowy post dotyczący stylizacji. Wakacje - piękny czas na odpoczynek i na spełnianie swoich marzeń. Ruszyłam w kierunku spełniania swoich marzeń i dążenia do swoich celów. Jak na tą chwilę czuję, że wszystko idzie w dobrym kierunku. Zrobię wszystko aby to o czym marze się spełniło. Małymi kroczkami do celu - pamiętajcie!

Za mną wesele. Piękny czas dla Pary Młodej. Jeszcze raz życzę Wam kochani wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia! <3 Spotkała mnie niesamowita sytuacja na weselu. Jeszcze nigdy nie udało mi się złapać welonu Panny Młodej, a tym razem wielka niespodzianka - złapałam welon! Czas na wesele! Heheh nie no żartuje na to mam jeszcze czas ;)  Wstawię kilka zdjęć abyście mogli zobaczyć jak się bawiłam i oczywiście moją stylizację ;)

Miałam przyjemność wziąć udział na festiwalu w Kobylnicy z zespołem Gonti. Wyjść na scene po takim czasie do tak dużej publiczności - uczucia jakie w tym czasie panowały, ich nie da się opisać. Coś pięknego! Bardzo się cieszę, że miałam taką możliwość wystąpienia i po raz kolejny mogłam się spotkać z innymi zespołami. Członkowie zespołu Gonti to niesamowici i zwariowani w pozytywnym tego słowa znaczeniu osoby. Tęsknię za wami Kochani! ;*
Spotkanie po długim czasie coś pięknego, ciężko, ale warto!

Przez okres wakacyjny miałam przyjemność uczestniczyć w najnowszym teledysku zespołu Bayera. Jak pewnie wszyscy się domyślają jest to muzyka disco. Niesamowite chwile spędzone przez 3 dni na pięknych Mazurach. Kochani to nie tylko praca ale również dobra zabawa. Mi to sprawia wielką radość. Jest to coś co sprawia, że się uśmiecham, a przed kamerą czuję się jak "ryba w wodzie". ;) Przy nagraniach panuje bardzo przyjemna atmosfera i nie da się przy tym nudzić. Jeśli któraś z was miała przyjemność uczestniczyć w powstaniu jakiegokolwiek teledysku wie doskonale o czym mówie ;) Mam oczywiście dla was kilka zdjęć z backstage'u.
Zapowiedź już jest na youtube! Poniżej podam wam link abyście mogli zobaczyć.
https://www.youtube.com/watch?v=8kbXIJQb_Lg
Premiera już 1 października! Czekam z niecierpliwością!
Piszcie w komentarzach jak wam się podoba zapowiedź. ;)
Mam już kilka planów na najbliższy czas. Być może będzie to czas zmian. Wszystko wyjaśni się z czasem. Na pewno was o tym poinformuje.  Trzymajcie kciuki! ;)
Miłej nocy, buziaki! ;**







































4 komentarze:

  1. szkoda że taka ładna jak i głupia

    OdpowiedzUsuń
  2. prosimy o więcej zdjęć w szpileczkach!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, będzie świetna pamiątka :) W wolnej chwili zapraszam do mnie: https://www.amart.pl/category/porcelana-gastronomiczna Może znajdziesz coś do swojego domu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń