czwartek, 21 maja 2015

93-Wspomnienia

Cześć,
Dzisiaj postanowiłam dodać post w którym zamieszczę pewne zdjęcia. Przypominają wiele miłych i cudownych chwil w moim życiu. Podjęłam decyzję, aby coś w sobie zmienić. Oczywiście zrobiłam to, na wielki plus ;) Jestem bardzo szczęśliwa! Zadowolenie ponad wszystko! Jedno z moich marzeń się spełniło. Coś wspaniałego! Szczerze mówiąc brakuje mi słów aby to opisać, jak bardzo jestem zadowolona z efektu zmiany. Już niebawem nowy post dotyczący stylizacji.
Czasami w życiu poznasz osobę, która mimo wszystko zawsze będzie przy Tobie!
Kochani, a czy wy macie swoje prawdziwe,szczere przyjaźnie od lat? ;)



Link do mojego instagrama, follow me ! ;))
https://instagram.com/nataliacichy/

Zapraszam również wszystkich na snapa:   natalia-cichy

 




































3 komentarze:

  1. Śliczne te fotki...;) Mam pytanie - Wrócisz jeszcze do CamaSutry?

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjecia, nie moge sie na nie napatrzec :oooo cudowna dziewczyna! ;*******
    mam pytanie, czy powiekszalas usta? bo masz jakies takie pełniejsze, wieksze :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra dziunka z Ciebie! :* :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie!

    http://strzalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń