piątek, 24 kwietnia 2015

90 - SYNC SHOP

Hej,
Za oknem piękna słoneczna pogoda, idealna na wyjście ze znajomymi, czy zrobienie grilla. U mnie już sezon zaczęty. W pełni wykorzystam ten słoneczny dzień na miłe spędzenie czasu w miłym gronie.
Na dziś mam dla Was sukienkę z butiku SYNC SHOP. Sukienka jednolita z kominem w kratkę. Góra jest dopasowana, a dół bombka. Uwielbiam takie połączenia. Idealna na tak śliczną pogodę. Niesamowicie komponuje się ze szpilkami, a także sneakersami czy po prostu trampkami. Można do niej dopasować całkowicie każdy rodzaj butów, a także dobór akcesorii czy biżuterii.
Jak Wam się podoba ta stylizacja?
Miłego i udanego piątku Wam życzę! ;*

Zapraszam Was Kochani również do polubienia mojego fanpage'a, gdzie informuję o nowościach:
https://www.facebook.com/pages/natalia-cichyblogspotcom/640018952699891?ref=hl
Sukienkę i wiele innych pięknych rzeczy znajdziecie tutaj:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=37231286

Zapraszam również na fanpage'a sklepu:
https://www.facebook.com/pages/SYNC-SHOP/117794345042559















3 komentarze:

  1. Ślicznie Ci w tej sukience :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. SYNC SHOP - przestrzegam przed tym "sklepem". Są to zwykli oszuści, przesłali mi uszkodzone przedmioty, po czym przyjęli reklamacje i kazali odesłać produkty. Po otrzymaniu produktów, kontakt się urwał. Nikt nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile. Ku przestrodze dla wszystkich, którzy chcą kupić cokolwiek z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również odradzam zakupy w tym sklepie. Zakupiłam komplet bokserka plus szorty,z czego otrzymałam tylko szorty i to jeszcze w innym rozmiarze. Kontakt telefoniczny odpada,a na wiadomości mailowe odpisują według uznania.Brak szacunku dla klienta. Zwykli oszuści i tyle

    OdpowiedzUsuń