środa, 7 stycznia 2015

81 - Myszka Miki

Cześć wszystkim.
Ostatnio nie mam głowy, aby napisać coś więcej ponieważ jestem chora. Na pewno jak wyzdrowieję nadrobię stracony czas. Jednak dziś wstając zobaczyłam śnieg za oknem i postanowiłam zebrać się z łóżka i wyjść zrobić zdjęcia. W końcu przywitała nas zima. Jak nie lubię zimna, tak dzisiaj ucieszyłam się widząc śnieg za oknem ;) Teraz marzy mi się zaliczyć wszystkie sesje i wyjazd w góry na snowboard. Taka chwila przyjemności dla siebie.
Słoneczka na dzisiaj mam dla was przygotowany zupełnie inny look niż dotychczas. Dokładniej niesamowity dres z Myszka Miki. Tylko jak go zobaczyłam, powiedziałam "Muszę go mieć". Na co dzień nie chodzę w dresach, jednakże ten niesamowicie mnie urzekł.

                                         Bluza i spodnie (dres) - Red Master Clothes 


















14 komentarzy:

  1. gdzie zamówiłaś/ kupiłaś maxy jaka stronka? dużo dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy sesja do playboya? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejuśku jaki sliczny dres:D

    OdpowiedzUsuń
  4. A coś bendzie o bieliźnie mowa

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś bejsbolówkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Bogu, że moja córka jest normalna... wysoka samoocena, wyższość z powodu "urody"? , pieniędzy rodziców?
    Niestety czytam już Twój kolejny wpis i dochodzę do wniosku iż masz wielki problem i uwierz ja jako doświadczona życiem osoba mówie CI ogarnij się bo jesteś małym śladem na mapie świata, nie znaczącą kroplą rosy, przez to jakim jestes człowiekiem nigdy w życiu nic nie osiągniesz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli Natalii życie ci przeszkadza to czemu wtrącasz się w jej sprawy? Zajmij się swoją "idealną córeczką"

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodałabyś dokładny link do dresu? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałaś propozycje do playboya?

    OdpowiedzUsuń