niedziela, 28 lutego 2016

98 - Pokaz Sukni Ślubnych

Witajcie kochani <3

21.02.2016r. miałam przyjemność wziąć udział w pokazie sukni ślubnych.
Prawdę mówiąc nie mogę sobie wyobrazić jakie niesamowite emocje towarzyszą podczas tej uroczystości. Kilka dni wcześniej  przed pokazem odbyły się przymiarki w salonie sukni ślubnych, ten moment pierwszy raz założenia i zobaczenia siebie w pięknej sukni ślubnej to naprawdę cudowne uczucie. Na pokazie miałam krótszą suknię którą będziecie mogli zobaczyć poniżej. Oczywiście na swoim weselu planuję mieć długą suknię.
Przygotowania do pokazu trwały od samego rana, każda z nas miała piękny make-up oraz niesamowite fryzury. Na pokazie był także model ubrany przez salon odzieży męskiej. Na pokazie mieliśmy dwa wyjścia, pierwsze było w sukni ślubnej, a drugie w sukniach wieczorowych. Osobiście stwierdzam, że suknie które miałyśmy robiły wielkie wrażenie.
Na pokazie towarzyszyły mi emocje których nie jestem w stanie opisać. Po prostu coś pięknego. Miałam przyjemność otworzyć pokaz, co jest dla mnie wielkim zaszczytem. Wychodząc na wybieg, w mojej głowie pojawiło się wiele różnych myśli, ale to zostawię już dla siebie. W pewnym momencie wyobraziłam sobie własne wesele, co sprawiło, że pojawiły się łzy w moich oczach. Wszystko ze szczęścia i tak pięknych chwil. Oprócz ludzi którzy przyszli obejrzeć pokaz i planować własne wesele, pojawiła się także moja mama i siostra, co sprawiło, że jeszcze bardziej byłam uśmiechnięta i szczęśliwa, że mam przyjemność wziąć udział w tym pokazie.
Po pokazie moja siostra powiedziała mi, że widząc mnie w sukni ślubnej prawie popłynęły jej łzy.
Osobiście widząc moją siostrę w sukni ślubnej tak samo bym zareagowała ;)
Prawdę mówiąc sama sobie zazdroszczę, że miałam okazję uczestniczyć w tym pokazie. Z racji tego, że zawsze gdzieś po cichu bardzo chciałam wziąć udział w takim pokazie i zobaczyć się w sukni ślubnej. Kiedyś będę planować własne wesele i szukać dla siebie wymarzonej sukni ślubnej więc z racji tego, że tam byłam wiem, że jest to niesamowite przeżycie, które pamięta się do końca życia. Piękne chwile towarzyszące podczas przymiarek, jak i samego pokazu.
Serdecznie wszystkim dziękuje za tak piękny dzień i niesamowitą atmosferę podczas całych targów ślubnych.
Poniżej kilka zdjęć z pokazu oraz krótki filmik. <3

https://www.youtube.com/watch?v=xxDOmfhsij4

  




















7 komentarzy:

  1. Świetny pokaz :) ja na swój ślub za rok planuję coś mega klasycznego, prostego i skromnego :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki masz tatuaż na ręce ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jesteś już z Michałem dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twój content. Ja generalnie jestem fanką modnych prostych eleganckich rozkloszowanych sukienek. A i tiulowe sukienki też mi nie obce :) Polecam, może wystąpisz w którejś na weselu? http://www.krakowiankasklep.pl/sukienki-na-wesele-cat-51.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokaz był cudowny. Piękne suknie :) Pasują ci te sukienki.
    Zapraszam http://princesss2704.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń