piątek, 29 listopada 2013

22-Zapraszam !

                                                                Witajcie Kochani,
mam dla Was małą zajawkę o której wspominałam już po części wcześniej. Dziś będziecie mogli to zobaczyć. Szansa która mnie spotkała bardzo mnie uszczęśliwia. Obiecuje, że wykorzystam ją w 100% !  Moje marzenia się spełniają ; ) ! Wczoraj na antenie telewizji Polo TV w programie Maćka Smolińskiego "Wszystko mi disco" o godz 17:15 mogliście obejrzeć namiastkę "making off" naszego najnowszego, a zarazem pierwszego teledysku pt. "JESTEŚ IDEAŁEM", którego premiera już 05-12-2013 ;))))  

** NOWY projekt muzyczny CAMASUTRA! **

CAMASUTRA - Jesteś Ideałem .mp3 
http://www10.zippyshare.com/v/27730392/file.html 

CAMASUTRA - Zapowiedź klipu (Trailer)
http://www.youtube.com/watch?v=k5CY5OcFYnU&feature=share

Komentujcie ! ;) Buziaki;**
 
 












8 komentarzy:

  1. samouwielbienie to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak mieć chłopaka i pokazywać dupę w teledysku i jeszcze się tym szczycić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wskaż mi moment w klipie, gdzie dziewczyny świecą dupą ;) Mają fajne figury, nogi, więc to nic złego, że je pokazują ;) Ale rozumiem Cię... gdybym była zazdrosna, też bym tak napisała. Pozdrowienia dla anonimów.

      Usuń
  3. w momencie kiedy magda robi jej zdjęcie ze śpiącym chłopakiem ;) i mówie tu a jednej nie o magdzie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mówię że nie sa ładne tylko że Natalia ma chłopaka więc to troche nie smaczne jak pokazuje pupę mając chłopaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pokazuję tam pupy. Mam spodenki pod spodem. Zresztą na teledysku jest wiele fajnych ujęć, a Ciebie akurat zainteresowało to jedno. Naprawdę nie musisz tego komentować, wiem co robię. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. kim jest chłopak w żółtej kurtce?

    OdpowiedzUsuń