sobota, 2 listopada 2013

20- Miłego czytania ;)

                                                               Witajcie,
przez dłuższy czas nie pisałam gdyż naprawdę nie miałam czasu. Musicie mi wybaczyć, przepraszam najmocniej.  Tamten weekend spędziłam z najbliższymi. W piątek domówka we wspaniałym gronie. Balowaliśmy do samego rana. Powrót do domu o godzinie 8.00 rano  ;O   Sobota również impreza w Clubie Heaven. Było naprawdę megaa ! ;) W najbliższym czasie jak pozwoli mi na to czas powtórka !
W środę byłam we Włocławku. Podróż minęła przyjemnie i bezpiecznie u boku najukochańszej siostry i taty ;)  Byłam tam w celu ważnej sesji zdjęciowej do... ; ) Dowiecie się już niebawem. Poznałam również cały zespół After Party ! Wspaniali chłopacy ! A ich muzyka jest rewelacyjna :) Na pewno znacie After Party-Bujaj się. Mam rację ? :)   Poznałam również Gosię wspaniałą dziewczynę z którą jesteśmy jedną całością ;) Czyli razem tworzymy coś co mam nadzieje Was zaskoczy! ;) Jestem przeogromnie szczęśliwa i mam nadzieję, że sprawy potoczą się pozytywnie do przodu. ;) I będzie już tylko co raz lepiej !
Na pewno już niebawem dowiecie się szczegółów ! Obiecuje !
Dwa dni temu czyli w czwartek byłam z przyjaciółmi i z miśkiem w kinie na filmie "Bitwa roku" ;)
Wczoraj spokojnie spędzony wieczór przy filmie z najlepszymi ;) Dziś spędziłam dzień z przyjaciółką i jej przyjacielem. KFC odwiedzone ; ) Dziękuję im bardzo za miłe towarzystwo ! Właśnie skończyłam się szykować i zaraz lecę z Karolcią i Sister na herbatkę ;) Następnie idę na kolejną domówkę ;) Za pewne wrócę nad ranem tak więc jutro będę odsypiać weekend ;))
Uciekam Kochani ! ; ))
Miłego wieczorku Wam życzę ! Buziaaaki !

 













2 komentarze:

  1. Skąd te czarne spodnie ? jak robisz takiego slicznego koka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie z targu. Koka robię na specjalną frotkę do włosów. ;) Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń