piątek, 11 kwietnia 2014

39 - Mięta ;))

Cześć Słoneczka ;)
Mam dla Was wspaniałą stylizację, którą osobiście bardzo lubię. Czuję w niej się świetnie. Na wiosnę kolor miętowy jest bardzo modny. Każdy z nas może mieć naprawdę wiele. Trzeba tylko coś z siebie dać i się starać, aby osiągnąć swój zamierzony cel. Wiadomo, że na wszystko potrzeba czasu, jednakże optymizm doprowadzi nas do zamierzonych przez nas celów. Uwierz w siebie. Uwierz w swoje możliwości. Cały czas patrzę na wszystko optymistycznie, więc może dlatego potrafię sobie poradzić z problemami, które mnie spotykają, np. w ostatnich dniach miałam problemy w klasie z tzw. "zazdrośnicami". Nie rozumiem osób, które chodzą po nauczycielach i proszą o obniżenie oceny z danego przedmiotu drugiej osobie. Jest to po prostu brak wychowania. Każdy ma swoje życie i niech im się interesuje, a nie wcina się w życie innych ludzi. Ze wszystkiego wyszłam z uśmiechem ;) Nic i nikt nie zabierze mi niczego, a przede wszystkim uśmiechu z twarzy ;)
Dziś zapowiada się bardzo romantyczny wieczór w towarzystwie Mojego Ukochanego ;))
Życzę Wam miłego dnia ;))
Całuję ;*

                              Sweterek-Tally Weijl || Spodnie-WGO || Buty-Allegro ||
                              Czapka-Troll || Bransoletki-Centro ||











17 komentarzy:

  1. Uwielbiam ubrania koloru miętowego <3 Bardzo ładnie wszystko dobrałaś. Podoba mi się;-)

    Zapraszam do mnie http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny mietowy zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buty:)

    B. lubię miętowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupiłaś torebkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na tobie wszystko wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że nie przepadam za koturnami to muszę powiedzieć,że to mnie wręcz urzekły. Są cudowne :)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Luxuria Astaroth tez nie przejmuje sie zdaniem innych;) if you know what i mean..

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj biedna Natalka, nie zajarzyła o co chodzi.... nic dziwnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw, bardzo lubię takie połączenia!!!! Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna torebka! zawsze marzyłam o takim oryginalnym dodatku, ale niestety fundusze aż tak mi się nie zgadzają :( ile dałaś? xox

    OdpowiedzUsuń