czwartek, 17 kwietnia 2014

40 - Magnetic - exclusive women's fashion

                                                            Cześć Wszystkim ;))
Dziś mamy bardzo piękny słoneczny dzień. Od razu lepiej się wstaje. Głowa pełna pomysłów.
We wtorek byłam w Pile w pewnej sprawie. Niedługo dowiecie się co mam na myśli.
Wczoraj byłam na sesji dla firmy :

                                             Magnetic - exclusive women's fashion

Przyznam, że ciuszki mają rewelacyjne ! Jak najbardziej wszystkim polecam, wygoda i elegancja w jednym ;)) Atmosfera podczas sesji cudowna ; )  Osobiście jestem bardzo zadowolona ze współpracy ; )
Powiem szczerze, że bardzo jestem szczęśliwa, gdyż przy sesji towarzyszył mi Michał ;)) Pierwszy raz mógł zobaczyć jak to wygląda i mam nadzieję, że jest zadowolony ; )
Z czasem będę dodawać więcej fotek, a teraz zapraszam do oglądania jednej ze stylizacji :

spodnie 179,99 zł
bluzka 119,99 zł
sneakresy Zanotti , 100% skóra 599,99 zł







4 komentarze: