środa, 7 maja 2014

47

Witajcie !
Kochani już jutro mam ostatnią najważniejszą maturkę. Mam nadzieję, że będzie dobrze. Całe szczęście, że już prawie mam wszystko za sobą. Jak jutro zaliczę ostatnią maturkę z podstawowych to zostaną mi tylko dodatkowe. Piątek już zaplanowany ;)) Imprezka ! Trzeba jakoś zakończyć ten wielki stres ;))
Już jutro będę mogła sobie spokojnie odetchnąć ;)

Zaprezentuję Wam bardzo interesującą stylizację. Ja jestem nią bardzo zafascynowana !
Idealnie odzwierciedla czas jaki teraz mamy czyli wiosnę ;))
Mam nadzieję, że będzie już coraz cieplej i będzie można chodzić w tak pięknych i zwiewnych ciuszkach :)
Zapraszam Was kochani do sklepu Magnetic. Tam znajdziecie wiele niesamowitych ciuszków.

Polecam komplety -połączenie elegancji i sportowego Look - u + nasze ulubione motywy kwiatowe. W salonach również w odcieniu warm pastel yellow.




4 komentarze:

  1. jak co poszlo na maturze? z tym outfitem zaliczylabys na sto procent!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie okej ;) Ustne zaliczone więc jest dobrze ;) Dziękuję ;)

      Usuń
  2. a ile pkt? :d

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna jestes ze nie odpisujesz na pytania fanow...

    OdpowiedzUsuń