czwartek, 22 maja 2014

50 - 3 stylizacje !

Witajcie !  ; )

Wczoraj był niesamowity dzień !
Od rana byłam na sesji zdjęciowej dla sklepu MAGNETIC, a później wieczorem byłam zrobić tatuaż ! Jestem przeogromnie szczęśliwa ! ;))

Na dziś mam dla Was aż trzy stylizacje ;)
Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Zapraszam do komentowania.
W razie pytań proszę pisać pod postem ;)

Tutaj ciesząca się ogromną popularnością fantastyczna sukieneczka, podszyta tiulowa czarna halką, Niesamowity fason! Nie można obok przejść obojętnie. tu również w połączeniu z nasza cudowna, uniwersalna marynarka w najmodniejszym odcieniu błękitu.








Na wiosenne chłody  i niespodziewany deszcz !Parka z kapturkiem, odcięta w pasie, ozdobiona elementami z siatki.




Klasyka w nowej odsłonie:) do nabycia w salonach Magnetic. 






2 komentarze: