czwartek, 17 października 2013

19

                                                                   Cześć Misiaczki,
ten tydzień w szkole miałam naprawdę ciężki, jednakże mimo wszystko dałam radę. Wczoraj mieliśmy środę. Dla mnie bardzo szczęśliwy i pozytywny dzień. W szkole byłam tylko na 4 lekcjach, gdyż następnie szykowałam się na wyjazd. Wczoraj byłam w Kaliszu na spotkaniu z bardzo przemiłymi osobami. Oczywiście spotkanie minęło bardzo przyjemnie. Dziś jeszcze nie zdradzę Wam całego sedna tej sprawy. Jak już wszystko będzie pewne na pewno Was o tym poinformuje. W niedziele wszystko będzie wiadomo. Moje życie może się bardzo zmienić. Dokładnie mam na myśli to iż dostałam szansę robienia tego co kocham. Czyli tańczyć, śpiewać, być wśród wspaniałych ludzi a także doświadczyć nowych przygód. Jeśli wszystko się powiedzie na pewno dam z siebie wszystko. Myślę, że ja jak i wszyscy wtajemniczeni będziemy zadowoleni. ; )  Bardzo jestem szczęśliwa dostając taką szansę. Na pewno jej nie zmarnuję. Na początku jak siostra mnie poinformowała, myślałam, że sobie żartuje. Jednak wszystko co mówiła okazało się prawdą. Z czego jestem jak najbardziej zadowolona. Więcej dowiecie się już wkrótce. Nie chcę nic pisać i obiecywać na zaś. Musicie mi wybaczyć, że nie zdradziłam Wam tematu o czym piszę. Z czasem dowiecie się co raz więcej. Bądźcie cierpliwi ; )
Dziś mamy czwartek późny wieczór, a prawie już noc. Nie dawno wróciłam ze spacerku z laseczkami. Są to wspaniałe kobietki które zawsze są przy mnie i nawet gdy jest mi smutno potrafią poprawić mi humor. Naprawdę są bardzo zwariowane i szalone za co je kocham !
Tak jak wcześniej obiecałam, że dodam zdjęcia z sesji koszykarskiej tak właśnie dziś Wam je upublicznię ;)
Mam nadzieję, że Wam się spodobają ;)

Jeśli macie jakieś pytania do mnie albo chcecie abym o czymś konkretnie napisała, piszcie proszę w komentarzach, a na pewno odpowiem na wasze pytania, jak i opiszę sprawy o których chcecie usłyszeć ;)
Pozdrawiam Was serdecznie ! Dobrej nocy ! ; ))

   Zdjęcie z wczorajszego spotkania ; )     Ja, Mariusz, Magda, Patryk (After-party) ! ;)
 

Zdjęcia z sesji zdjęciowej ; )











Buziaaaaaczki ! ;**



2 komentarze:

  1. hej, co robisz, że masz tak piękne śnieżno-białe zęby?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre zdjęcia są na prawdę Fajne :) Najlepsza z sesji !

    OdpowiedzUsuń