sobota, 4 października 2014

61-Women & Man

 Witajcie Kochani !

Wczoraj byłam cały dzień na wykładach, a dokładniej od 10:30 do 18:25. Sama nie mogę w to uwierzyć, że dałam radę wysiedzieć tyle godzin. Jednak musi to świadczyć o tym, że nie było tak źle. W dodatku zaczyna rozbierać mnie choroba. Mam nadzieję, że przejdzie jak najszybciej , gdyż zaopatrzyłam się już w tabletki. Dzisiaj mamy ładny słoneczny dzień. Trzeba wykorzystać tą piękną pogodę jak najlepiej się da. Dziś wybieram się na urodziny do dziadka. Będzie rodzinka i moi najukochańsi czyli Kubuś i Filipek <3 Kocham ich nad życie. Są tak cudowni i niesamowicie przystojni. Filipek to mój chrześniak. Jest taki słodziutki, że kiedy tylko go widzę, nie mogę się nim nacieszyć ;) Zobaczcie ;* Niżej stylizacja damsko-męska. Oglądajcie ! ;)



Kubuś to przyszły piłkarz. Zobaczcie jak kibicuje Polakom ;)



Tak się kochają bracia ! 

Kochani mam dla Was coś czego jeszcze nie było. Stylizacja damsko-męska.
Zapraszam serdecznie do komentowania jak i oglądania.

Już 14 października premiera naszego najnowszego teledysku do piosenki "Drzwi do nieba bram".
Zapraszam do oglądania zapowiedzi teledysku :

https://www.youtube.com/watch?v=Ru0EvduwcMs&app=desktop

Girl:
bluzka-Sinsay || spodnie-Bershka || buty-DKNY || zegarek-Michael Kors ||marynarka-WGO

Boy:
bezrękawnik-Reserved || sweterek-WGO || spodnie-Bershka || buty-Reebok 















4 komentarze:

  1. Dałyście czadu wczoraj razem z zespołem After Party w Niegowie!!! Dziękujemy:*

    OdpowiedzUsuń