wtorek, 14 października 2014

63 - Every day.

Cześć. Już od prawie 2 tygodni studiuje. Solidnie przykładam się do tego co jest na wykładach i co zadają. Wiadomo jak każdy na początku chcę pokazać się z jak najlepszej strony. Od rana byłam na wykładach, a teraz odpoczywam sobie w domku. Jednak o 16:15 dalej uciekam na wykłady. Mogę stwierdzić, że póki co nie mam urwania głowy, jest spokojnie i przyjemnie, omijając zadane referaty. Atmosfera jak dla mnie jest niesamowita. Sama jestem pod ogromnym wrażeniem, że mam tak super osoby w klasie. Jeszcze się wszyscy dokładnie nie znamy, ale na wszystko potrzeba czasu. Może uda nam się zgadać na jakąś pierwszą wspólną integrację. Myślę, że to byłby super pomysł na poznanie siebie bliżej. Kochani dzisiaj premiera naszego kolejnego już 3 teledysku ! O godzinie 17:15 zapraszam do oglądania na PoloTV z dodatkowym backstage'm . Będzie bardzo kolorowo i imprezowo. Na pewno Wam się spodoba. Sama nie widziałam jeszcze całego teledysku, jednak myślę, że to będzie jak dla mnie najlepszy teledysk i wielki HIT ! Wiele nowości, wiele wspaniałych akcji, wiele niesamowitych widoków. Osobiście nie będę mogła dzisiaj obejrzeć go w telewizji  ponieważ będę na uczelni, ale zapewne będzie zaraz po premierze w internecie tak więc każdy kto nie będzie miał okazji zobaczyć go w telewizji będzie mógł obejrzeć go w internecie na kanale youtube. U mnie w życiu osobistym troszkę się pozmieniało. Od kilku dni mam gorsze dni. Sprawy sercowe jak i rodzinne. Tak więc nie będę wnikała dokładnie w szczegóły. Powiem tylko tyle, że musiałam podjąć bardzo ważną decyzję. Bardzo mi z tym źle, że musiałam taką decyzję podjąć, jednak nic nie skłaniało mnie do podjęcia innej decyzji niż ta którą podjęłam. Bardzo mi przykro. Czasami ktoś w zamian za to, że daje całego siebie, nie dostaje nic w zamian. Przykre prawda ? Nie rozumiem tego gdy ktoś poświęca się cały dla drugiej osoby dostaje w zamian tylko smutek i same łzy, nic poza tym . Wiele rzeczy nie potrafię zrozumieć. Dlaczego miłość jest tak trudna ? Nigdy nie będzie tak jakby się chciało. Zawsze będzie coś co będzie nam przeszkadzało. Po co są obietnice ? Jeśli nie potrafisz ich dotrzymać nie obiecuj wcale. Uwierz, że to rani jeszcze bardziej niż jakbyś nie mówił nic. Tak samo kłamstwa ? Osobiście wolałabym usłyszeć najgorszą prawdę niż być okłamywana. Wiele osób cierpi, a najczęściej kobiety z tego powodu, że dają z siebie wszystko aby było pięknie i cudownie nawet powiem jak w bajce, a w zamian za to zostają prędzej czy później wykorzystane pod względem tego iż facet wykorzystuje ich miłość i oddanie. Kobiety popełniają błędy to fakt. A najczęściej jeśli chodzi o miłość to ich błędem jest ciągłe wybaczanie zamiast kopnięcie w tyłek. Sama jestem przykładem osoby która wybacza i wierzy w to, że ten ktoś się zmieni. Jednak wszyscy powtarzają mi, że ludzie się nie zmieniają. Coraz bardziej jestem tego samego zdania i będę mogła chyba przyznać im rację. Okej kochani nie ma co dalej ciągnąć tego tematu. Taka moja mała sugestia : Nie okłamujcie osób które szczerze kochacie. Dbajcie o nie i szanujcie bo to one dadzą Wam szczęście i miłość na całe życie. Kieruję to przede wszystkim do Was mężczyźni, ale także i Was to się tyczy kobietki. Również mogę powiedzieć, abyście kierowali się tym co podpowiada Wam serce a także rozum. Nie kierujcie się tym co powiedzą Wam koledzy czy koleżanki. W dzisiejszych czasach jest coraz więcej osób które chcą dla nas jak najgorzej, wcale nie chcą dla nas jak najlepiej. Tak więc kierujcie się jedynie swoimi przemyśleniami, rozumem a przede wszystkim tym co podpowiada Wam serce. Uwierzcie, że życie stanie się dla Was piękniejsze i łatwiejsze. Chociażby dlatego, że będziecie szczęśliwi i będziecie mieć osoby które będą przy Was przez bardzo długi czas, a nawet na całe życie.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację którą możecie wykorzystać na co dzień, a także na imprezy. Oczywiście wystarczy ubrać eleganckie szpileczki i w sam raz na imprezę. Nie każda lubi nosić krótkie spódniczki czy sukienki. Osobiście uwielbiam krótkie spódniczki i sukienki.  Dlatego mam taką propozycję dla Was :

                                Bluzka-New Yorker || Spodnie-Berska || Buty-WGO













Stylizacja maluszka :     Najukochańszy ! <3





17 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. co ćwiczysz na pupe ?:D masz boska powiesz mi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. "Od kilku dni mam gorsze dni. (...) Powiem tylko tyle, że musiałam podjąć bardzo ważną decyzję. Bardzo mi z tym źle, że musiałam taką decyzję podjąć, jednak nic nie skłaniało mnie do podjęcia innej decyzji niż ta którą podjęłam."
    ~Paulo Coelho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhahahahahhah XD

      Usuń
    2. To są moje własne słowa ;) Ale ciekawie ciekawie ;)

      Usuń
    3. To była ironia do tego w jak "inteligentny" sposób składasz zdania :-)

      Usuń
  4. świetny zdjęcia, i jaki uroczy, mały dżentelmen :)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądre słowa zawarłaś w tekście:) śliczny maluszek:) Studiuj pilnie!!!:D Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Starałam się pisać z pewnym przekazem. Studiuję bardzo pilnie ;D Buziaki ;*

      Usuń
  6. Czekałam z niecierpliwością na kolejną notkę:D Uwielbiam Twój blog, są tu bardzo pomocne rady;) Dziękuję:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć ;) Już niedługo dodam nową notkę. ;) Cieszę się, że mogę w jakiś sposób pomóc ;*

      Usuń
  7. cudownie wyglądasz ! <3 świetna figura :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Ja już.
    PS zapraszam do lajkowania!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie to się z pewnością fotografuje w okularach ;)

    OdpowiedzUsuń