środa, 29 października 2014

64-Pink & Bear

Witajcie Kochani ! 
Dziś mam wolniejszy dzień, tak więc korzystając z okazji piszę do Was. Środa, czyli wolne od szkoły. Za oknem świeci słoneczko, a ja od rana leżałam w łóżku z ogromnym bólem brzucha. Na szczęście póki co przeszło. Takie są uroki naszej kobiecości. Więc nie ma co się zamartwiać tylko korzystając z tak pięknego dnia trzeba wybrać się na spacerek. Jeden referat już zaliczony oczywiście z oceną bardzo dobrą co bardzo mnie cieszy. Mam jeszcze 5 takich referatów przed sobą, ale każdy z nas musi przez to przejść. Mój weekend minął wspaniale. Długo oczekiwana impreza w gronie wspaniałych przyjaciół. Moi najukochańsi rodzice wczoraj mieli 25 rocznicę ślubu. Coś wspaniałego. Tak wiele lat i szczęścia razem. Spędzili cudowny weekend w Spa. Bardzo się cieszę, że mam tak kochanych rodziców. Bardzo mnie wspierają w tym co robię.
Już niedługo emisja z programu TVN ! Sama nie mogę się doczekać. Z niecierpliwością doczekałam się informacji o konkretnym dniu emisji. Informuję, że dnia 7 listopada o godzinie 16 zapraszam wszystkich do oglądania TVN-u. Mój udział w programie ! Obiecuję, że będzie bardzo ciekawie !
Emocje ogromne i przede wszystkim wspaniałe uczucie.
Zapraszam Was wszystkich bardzo serdecznie do oglądania! 

 Dzisiaj dodam kilka fotek zupełnie innych niż zazwyczaj. Nie będą to zdjęcia dotyczące stylizacji tylko sesji z Misiem. Jest tak milusi, że musiałam dodać kilka fotek z nim. Uciekam Kochani się szykować, ponieważ mam w planach dobrze wykorzystać dzisiejszy tak piękny dzień. Trzymajcie się ! Całuje ! ;*
 










4 komentarze:

  1. Ale ślicznego masz misioraa.Obowiązkowo będę przed TV 7listopada:)No cóż życzę Ci abyś zaliczyła te wszystkie referaty na 5:) Szczęścia dla Rodziców;) Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sweetaśny misiek. Ty również wyglądasz bosko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne fotyy:) czekam z niecierpliwością na emisję programu:) Najlepszego dla Rodziców;)

    OdpowiedzUsuń