wtorek, 1 października 2013

16-Szczęśliwy dzień ;)

                                                                  Cześć Kochani,
moje ostatnie dni są naprawdę szczęśliwe co bardzo mnie cieszy. Wczoraj był dzień chłopaka, miło spędziłam ten dzień. Mój dzień zaczął się szczęśliwie, gdyż nadszedł czas egzaminu praktycznego na prawo jazdy. Na szczęście udało się ! Zdałam za pierwszym razem ; ) Jestem kierowcą ! Jestem przeogromnie szczęśliwa. Od początku gdy tylko wsiadłam do samochodu na placu trzymał mnie stres, z biegiem egzaminu stres mijał i było naprawdę dobrze. Jeździłam po mieście całe 50 minut. Uff ! Cały czas byłam w niepewności, aż do czasu wrócenia do WORDU. Udało się, zdałam ! Ze szczęścia wybiegłam z samochodu i od razu pobiegłam przytulić mamę i siostrę :) Wieczór spędziłam z Miśkami.  ; )
Dzisiaj w szkole byłam aż do godziny 15.10 .. Już miałam dość na ostatnich lekcjach, ale trzeba było wytrzymać. Później troszkę pospałam, a następnie wyszłam ze znajomymi na dworek ; )
W domku obejrzałam "Prawo Agaty", a teraz czas ogarnąć się do spania.
Wszystkim życzę dobrej i spokojnej nocy ; *
Kisssss ; ))












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz