poniedziałek, 14 października 2013

18-Hej Kociaki !

                                                                Hej Kociaki !
Na początku chciałam Was przeprosić, że tak długo nie pisałam. Miałam wiele spraw na głowie dlatego nawet nie miałam chwili aby dodać notkę. Nadmiar nauki, wszelkie wyjazdy.. Odebrałam już prawko ! Bardzo się cieszę ;)    Ten tydzień również mam cały już zaplanowany i zalatany. Na nic nie mam czasu, za wiele spraw jak na jeden czas.. W zeszły poniedziałek byłam w Poznaniu na zakupach. Shopping jak najbardziej udane ! ;) Weekend spędziłam aktywnie i imprezowo. Piątek mile spędzony czas z przyjaciółką. Potem wypad z laskami na balety ;)) Bawiłyśmy się do białego rana ;) W sobotę pojechałam na urodziny do dziadka. Czas spędzony bardzo miło w gronie rodzinnym. Mój najukochańszy chrześniak już sam chodzi ;)) Aaa prze słodki ten maluszek ! <3 Tak bardzo go kocham !  Po powrocie do domku, ogarnęłam się i pojechałam z siostrą na miasto, a następnie spontaniczny wypad ze znajomymi do Zielonej Góry ;))  Kolejny powrót do domku nad ranem. W niedziele pojechałam do Lubina na zakupy :)) Trzeba było kupić kilka fajnych rzeczy ! Wieczór spędziłam z Madzią i Karolcią w KFC, te to nigdy nie pozwolą mi się nie uśmiechać. Moje kochane szaleńce ! ;))  Dziś mamy już poniedziałek-Dzień Nauczyciela. Tak więc bardzo się cieszę gdyż mam jeden dzień wolny od szkoły. Zaraz zasiadam do nauki bo na jutro mam nadmiar .. Tak bardzo mi się nie chce.. Jednakże nic nie mogę zrobić jak po prostu zacząć się uczyć ..
Miłego dnia Wam życzę ! ;))
Buziaki

 














3 komentarze:

  1. wszystkie zdjecia na jedno kopyto... takie same. sweet z rąsi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. popieram anonima wyzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna czapka,szkoda że nie Twoja

    OdpowiedzUsuń