niedziela, 6 października 2013

17-Weekend

                                                                   Witajcie,
weekend spędziłam naprawdę miło. Od czwartku wolne od szkoły. W piątek pierwszy raz jeździłam sama z siostra samochodem. Odebrała już prawko. Ja czekam na swoje i w tym tygodniu również będę miała do odbioru co bardzo mnie cieszy. Piątek mega impreza w heaven z najlepszą ekipą ;)) Zaczęliśmy imprezować już u nas w domku skończywszy na Heaven w Zielonej Górze. Bawiliśmy się do białego rana ; )) Takich imprez się nie zapomina ;))    Sobota-rano odpoczynek, później pojechałam ze znajomymi na miasto na kawkę. Wieczorem przyjechała rodzinka. Imprezka urodzinowa ;)) Późniejszym wieczorem pojechałam z siostrą do kolegi na herbatkę, a następnie na miasto do baru ze znajomymi.     Niedziela minęła mi naprawdę bardzo miło i pracowicie. Po przerwie wakacyjnej powracam do tego co kocham robić. Dziś miałam sesję zdjęciową. Atmosfera podczas sesji rewelacyjna. Towarzyszyła mi przy sesji przyjaciółka, gdyż chciałam jej pokazać jak to wygląda. Z przyjemnością ze mną pojechała, za co bardzo jej dziękuję ! ;)  Z efektów jestem bardzo zadowolona. Jak tylko dostanę zdjęcia pokażę Wam je. ;) Czas przysiąść troszkę do nauki po weekendzie ciągłych imprez. Wieczorkiem kościółek z Sis i Karolcią ;) U nas to normalne w niedziele ;) 
Życzę Wam miłej niedzieli ;))
Buziaki ; ***

         


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz