sobota, 15 marca 2014

33

                                                                    Cześć ;) !
Sobota-dzień w którym mogę sobie odpocząć. Cały tydzień nauka i wiele spraw na głowie. W czwartek byłam we Wrocławiu, jedyny dzień swobody i przyjemności, a więc zakupy ;)) Wczoraj spędziłam wieczór w przemiłym towarzystwie. Z laseczkami zawitałyśmy w barze. Pierwsze moje wyjście od dłuższego czasu ;)
Sama jestem ciekawa co dziś przyniesie mi dzień, jakie plany nasuną się na spędzenie miło soboty.


Jeden uśmiech może zacząć przyjaźń,
jedno słowo może skończyć kłótnie,
jedna osoba może zmienić całe życie.












6 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś swoje okularki? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Wrocławiu, ale nie pamiętam niestety w jakim konkretnie sklepie ;)

      Usuń
  2. zdecydowanie cześciej powinnas dodawać notki ze swoimi zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się częściej do Was pisać ;) Niestety mam bardzo wiele na głowie i nie mam nawet kiedy usiąść i coś napisać, ale postaram się to zmienić ;)

      Usuń
  3. Nie nosisz kolczyka w nosie? a dodalabys jakies zdj bez make-upu? bo napewno i bez tego jestes ladna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam kolczyka w nosie ;) Dodam w jakiś dzień ;)

      Usuń