sobota, 22 marca 2014

34-Warsaw Shore !


                                                                  Kochani !

21.03.2014r. - W Heaven Leszno zawitała Ekipa z Warszawy. Niesamowicie zakręceni ludzie! Najlepsza impreza ! Ci co tam byli i to przeżyli wiedzą o czym mowa ;) Poznałam ich osobiście, jednakże najbliższy kontakt nawiązałam z Pawłem ;)) Bardzo pozytywnie nastawiony do życia, pełen energii i chęci zabawy ;) Już niebawem nowe odcinki ! Oglądajcie ;) W jednym z nich będę miała okazję wystąpić, z czego jestem bardzo zadowolona i wniebowzięta ! Zaproszenie do Ekipy z Warszawy również zgarnęłam ;)) ! Yeaaah ! <3  Oczywiście z ekipą wszyscy bawiliśmy się do końca ;))
Dziękuję Wam wszystkim za super zabawę : Magda, Ola, Ania, Kuba, Patryk, Damian, Kamil, Marek, Dominik, Kuba ! ;)  W domu byłam dopiero ok. 7.00 rano ;O Od razu poszłam spać. Szczerze mówiąc długo nie pospałam, gdyż o 12.00 przyjechał Michał. Jednak mimo wszystko jestem wyspana. Pogoda jest okropna.. Na dziś miałam już pewne plany, jednakże mimo tej pogody trzeba było je zmienić. Krótko mówiąc dzisiejsza sobota-dzień odpoczynku. W dodatku choroba mi nie odpuszcza, ale mam nadzieje, że lada dzień będzie lepiej ;)) Teraz czekam na Michała i czas obejrzeć jakiś film bo co tu innego robić w taką pogodę ..

Kilka zdjęć ;))

 




6 komentarzy:

  1. jakiego podkładu używasz? ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. To ta sama sukienka co mialas na studniowce? sliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos nie było Cie widac w tym odcinku ... xD

    OdpowiedzUsuń