środa, 26 marca 2014

35-Kosmetyki

                                                                    Make-up !
W poniższym poście jak i na Instagramie chcieliście abym dodała post o moich kosmetykach, czego używam . Tak więc dodam zdjęcia tych kosmetyków które używam na co dzień .
Osobiście jestem z nich bardzo zadowolona, są po prostu rewelacyjne . ;)  Jak najbardziej polecam ;)

Zapraszam do zadawania pytań w komentarzach, ale również możecie pisać o czym byście chcieli abym napisała. Z wielką przyjemnością napiszę o wszystkim co byście chcieli usłyszeć ;)

Firmy kosmetyków:

                                       Podkład 1 - Revlon, Podkład 2 - Atelier Paris,
                                           Bronzer - Face Nicobaggio (z Paryża),
                                          Cień do brwi - My Secret, Eyeliner - Astor



  

8 komentarzy:

  1. Napisz w co lubisz sie ubierać itp

    OdpowiedzUsuń
  2. A tusz do rzęs?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam ten sam podklad Revlon. osobiscie nie podoba mi sie on.. lubie kosmetyki z under twenty a podkaldy z tej firmy sa poprostu rewelacyjne:D podoba mi sie Twoj cien do brwi. moze w nastepnej notce napiszesz jak malujesz brwi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglas chociaz do zdj wyczyscic z dozownika resztki podkladu... ludzie to ogladaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc całkowicie o nim zapomniałam, gdyż od jakiegoś czasu wgl go nie używałam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny makijaz cudo! ♥ *-*
    I mam takie pytanie mozesz mi powiedziec jaki nr masz tego podkładu ,, Revlon " i gdzie go mozna dostac ?
    A pamietasz może za ile go kupiłas ?
    Pozdrawiam Piekna Jestes ! ;*
    Obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń