poniedziałek, 31 marca 2014

37-Wiosna !

                                                           Black and White

Mam dla Was wiosenną stylizację czarno-białą z dodatkami złota. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)

Na miły dzień dodam również piosenkę którą osobiście uwielbiam ;)

Miłego słuchania ;*

ELEN LEVON - WILD CHILD
https://www.youtube.com/watch?v=beJYUvSuKfs

                          Bluzka-New Yorker || spodnie-Reserved || łańcuszek-Bershka ||
                            bransoletki-Allegro || plecak-Bershka || pasek-WGO ||
                                        skóra-Zara ||  buty-Giuseppe Zanotti













25 komentarzy:

  1. dawno kupiłaś bluzkę ? piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty od slynnego projektanta mody? mozesz napisac ile kosztowaly;)? Fajna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  3. taaa buty od projektanta, tak samo jak ta twoja torebka z prady XD żenada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi to widzieć, że ktoś tak publicznie pisze, że jest zazdrosny o czyjeś rzeczy. Może kiedyś i Ty będziesz miała taką torebkę ;))

      Usuń
  4. Tez nie wierze dlatego o cene sie pytam;) ten projektant pracuje z ludzmi z wyzszej branzy...min z Anja Rubik-polska top modelka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dziewczyn ma już buty od tego projektanta ;) Nie wiem co za problem je kupić ;)

      Usuń
  5. Chyba oczywiste ze to tylko wzor w czym wy macie problem zazdrosnice

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby wiecej takich postow bo wyglądasz pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.giuseppezanottidesign.com/ Chyba ktoś cię oszukał , bo takich butów nawet nie ma w kolekcji ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupowałam ich na internecie i są to buty na ich wzór ;)

      Usuń
  8. Naprawde boski outfit ! :) Podobaja mi sie Twoje wlosy <3
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/2014/04/my-first-photo-session.html

    OdpowiedzUsuń
  9. No to nie pisz ze masz buty od Giuseppe Zanotti czy torebke od Prady bo to jest żałosne. Na replikę dużo osób stać i nie nie widzę tu powodu do zazdrości haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna bluzeczka;)
    Bardzo ciekawy blog.;-) Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mow ze Ci zazdroszcza bo sa tacy ktorzy by tych Twoich butow nawet za doplata nie zalozyli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie uważam, że mi ktoś zazdrości tych butów ;) Mi się podobają i to najważniejsze ;)

      Usuń
  12. wyglądasz bajecznie;)
    buziaki:*

    zapraszam do wspólnej obserwacji ;)jesli jestes zainteresowana daj znac w komentarzu:)
    chicabombb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń