piątek, 20 września 2013

11-Jak spędzam wolny czas ; )

                                                                      Hej miśki,
nie spodziewałam się, że dziś będę miała tak szczęśliwy dzień. Prawo jazdy prawie zakończone. Super ! ;) Siostra również miała dziś ten szczęśliwy dzień ! Jestem niesamowicie zaskoczona i zadowolona ! Tryskam energią ; ) Po powrocie z Zielonej Góry chwile odpoczynku a następnie na rowerek mimo deszczowej pogody. Wieczór zaplanowany. Spędzam go z moją best friend ! Wypad na imprezkę a następnie nocka ; )
Jak to się mówi trzeba opić szczęście hehe ;D Przed chwilą dostałam właśnie ważny telefon na który czekałam. Jeszcze nic Wam nie zdradzę. Dopiero jak wszystko będzie pewne ; )  Oby się udało !

Prosiliście mnie abym napisała co lubię robić w wolnym czasie ; )
-Na co dzień uczę się w liceum jestem w klasie maturalnej. Tak więc czeka mnie rok pełen nauki i przygotowań. Nie jest tak ciężko jak na razie. Kilka przedmiotów mi odpadło co bardzo mnie cieszy. Mam również dodatkowy angielski ponieważ chcę zdać go na maturze jak najlepiej. W przyszłości bardzo mi się przyda. Po szkole spędzam czas z przyjaciółmi. Codziennie ćwiczę wieczorami, jest to dla mnie bardzo ważna część w moim życiu. Warto dbać o swoje ciało, jeśli chcemy się ładnie prezentować. Często jeżdżę na rowerze, biegam, chodzę do kina jak i na kręgle, bywają dni gdy po prostu spędzam czas przy filmie z siostrą i przyjaciółmi wcinając jakieś słodkości, chodzę na spacery, na miasto, spędzam również czas za miastem ze znajomymi gdy czas mi na to pozwala. Wiadomo, że po ciężkim tygodniu w szkole na weekend chce się odpocząć a zarazem wybawić. Na weekend zdarza mi się wyjechać do innego miasta niż moje rodzinne. Często wychodzę na miasto ze znajomymi posiedzieć w jakimś barze, restauracji. Również zbieramy większą ekipę i jeździmy na imprezy do większego miasta. Imprezy wspominam naprawdę super ! Mam już zaplanowany wyjazd na SHOWLAND ; ) Po imprezie napiszę Wam relacje i dodam kilka fotek abyście mogli zobaczyć jak spędziłam czas. Na weekend również wyjeżdżam często na zakupy. Wiadomo jak każda kobieta lubi ciuszki, nowe buciki i takie tam ; ) Osobiście kocham kupować ciuszki i chodzić na shopping ; ) Więc przyznam, że często bywam w większych miastach. Celem są zakupy ! ; ) Niedziele spędzam wyjeżdżając do rodziny, jak i również chodząc do kościoła. Każdego dnia coś robię, więc przyznam, że się nie nudzę. ; )  A teraz uciekam bo czas się zacząć szykować na wieczór.
Miłego wieczorku Wam życzę !
Pozdrawiam Was serdecznie ;*
Kisssss

   







           





7 komentarzy:

  1. jakie ćwiczenia polecasz na nogi, brzuch i podniesienie pośladków?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważasz się za lepszą od innych? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej jak dbasz o takie długie wlosy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakich kosmetyków używasz do makijażu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajaj :) Ślicznotka z Ciebie :) Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włącz sobie opcję możliwości dodania Cię do obserwowanych blogów ;)

      Usuń