poniedziałek, 9 września 2013

7


                                                                Cześć kochani, 
w nocy za bardzo nie pospałam gdyż rozmyślałam nad pewną sprawą..
Wstając rano musiałam ogarnąć myśli i zacząć myśleć pozytywnie.. W szkole poprawił mi się na chwilę nastrój gdyż jak przyszłam okazało się, że mam dwie lekcje a z reszty jestem zwolniona. Uwielbiam takie dni. Będąc już w domu zaczęłam uczyć się teorii. Jutro dzień wrażeń .. Zobaczymy co przyniesie los.. Oby było pozytywnie.. Wieczorem odwiedziła mnie kochana osóbka ; ) Poprawiła mi humorek, bo przez cały dzień coś nie mogłam się ogarnąć.. Naprawdę miło, że wpadłaś ! Następnie przystąpiłyśmy do nauki. Jutro razem mamy dzień próby. Oby Ci się powiodło !  Późniejszym wieczorem rowerek aby trochę odetchnąć. Oj siostra siostra Kocham Cię za wszystko ! <3

Jutro czeka mnie również rozmowa.. Ma o czymś zadecydować..
Nie wiem co będzie, ale nie będę ukrywać, że liczę na pozytywne zakończenie..
Choć to wszystko nie zależy tylko ode mnie.
Przyznam, że mimo decyzji podjętej przez nas takiej czy takiej..
Niczego nie żałuje i nie będę negatywnie nastawiona mimo wszystko..
Wręcz dziękuję ! (Wiesz za co ! )  ......

Życzę Wam miłej nocy, a ja zagłębiam się w muzykę ; )
Bużka !










Dziękuję myszki za to, że jesteście !











1 komentarz:

  1. Świetnie wszytko opisujesz, jak prawdziwa blogerka ;) chcemy więcej!! <3

    OdpowiedzUsuń