poniedziałek, 16 września 2013

9

    Hej kociaki,
wybaczcie mi, że przez cały weekend nic się nie odzywałam. Wynika to z tego faktu iż byłam na weselu. Same dobrze wiecie ile jest szykowania na taką okazję. Wybór sukienki, butów, kolor paznokci, włosy, makijaż. Na weselu bawiłam się naprawdę wspaniale. Bawiliśmy się do samego rana, tańce, śpiewy, zabawy ;) Uwielbiam tak niesamowicie piękne dni ! Na poprawinach również mnie nie zabrakło. Do samego wieczora bawiłam się w najlepsze. Ślicznie dziękuję !  A Młodej Parze jeszcze raz chciałam życzyć : "Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia ! " ; )  Młoda Para wyglądała prześlicznie. Moim zdaniem dobrali się idealnie ;  )     









Dziś trzeba było wrócić do rzeczywistości, rano wstać i iść do szkoły. Na szczęście miałam dziś tylko 3 luźne lekcje co bardzo mnie cieszy. Zaraz siadam do nauki bo jutro czeka mnie pewny test.
Oby pozytywnie !  Myślę, że jutro dodam więcej ciekawych zdjęć ; )

Miłego dnia Wam życzę !  ; ))

W komentarzach zapraszam do pisania na jaki temat oczekujecie ode mnie notek ; )
BuzioOoole  ; ))

16 komentarzy:

  1. dodawaj stylizacje kosmetyki jakie używasz itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaką pozycje seksualną lubisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to się stało, że mieszkacie w takim wielkim domu? Przecież wcześniej mieliście problemy.. Bez obrazy :)) :******* Pozdrawiam serdecznie ;********

    OdpowiedzUsuń
  4. Co robicie aby nie mieć trądziku? Bierzecie jakieś tabletki, używacie coś na twarz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biorę żadnych tabletek ani nic nie robię aby nie mieć trądziku. Taką mam twarz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. doklejasz rzęsy jednorazowe czy robisz u kosmetyczki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię u kosmetyczki metodą 1:1

      Usuń
  6. o a można wiedzieć u której ? I jak cenowo to wygląda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Yasumi cena 199 zł
      Robiłam tam na początku, teraz robi mi koleżanka która się tym zajmuje ; )

      Usuń
  7. kiedy jakiś post o tobie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być nawet jutro ;) Proszę tylko abyś napisał/a co chcesz abym napisała o sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. co lubisz robić w wolnym czasie w czym lubisz chodzić jakie buty ciuchy itd

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie buty polecasz na jesień ?

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie i za ile kupilas ta biala sukienke? sliczna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Poznaniu. Niestety nie pamiętam za ile ponieważ było to już jakiś czas temu.

      Usuń