poniedziałek, 2 września 2013

Start ! ;)




                                                                   Cześć Wam !
Od dziś postanowiłam prowadzić bloga ;)
Będę w nim pisać o sobie, o kosmetykach, jak i również o modzie. Będę także dodawać zdjęcia na których będziecie mogli zobaczyć jak spędzam dzień i co zmienia się w moim życiu ;)

Wakacje zaliczam do jak najbardziej udanych ! Każdy dzień mile wspominam! Dziękuję wszystkim za te piękne dni. Dwukrotny pobyt w Mielnie niezapomniany. ;) Wspaniali ludzie, super imprezy, przemiło spędzone dni z niesamowitymi ludźmi, nowe znajomości, dni spędzone z uśmiechem na twarzy ! A to wszystko zawdzięczam Wam moi kochani którzy byliście przy mnie ! Z całego serduszka dziękuję Wam za wszystko, jesteście wspaniali !  Myślę, że w przyszłe wakacje również odwiedzę nasz piękny Bałtyk ;)
W ostatni weekend wakacji (w sobotę) wybrałam się na imprezę z przyjaciółmi, mocno zabalowaliśmy do samego rana. Trzeba było zakończyć wakacje mega imprezą ;) Bawiliśmy się naprawdę wspaniale! I myślę, że każdy z nas zalicza zakończenie wakacji do udanych ; )
Całe wakacje spędziłam na przeróżnych wyjazdach ze znajomymi, jak i również rodzinnych ; )
Chciałabym aby tak piękne dni trwały wiecznie ! Nie będę tutaj wszystkiego opisywać bo byście się zanudzili czytając taką długą notkę hehe : D
Dziś rano obudziłam się i sama nie mogłam uwierzyć, że ten dzień to już dziś. Oczywiście mam na myśli rozpoczęcie roku szkolnego ; P Dziś dostałam już swój plan i powiem Wam, że jak na razie jest naprawdę dobrze ;) Najbardziej przeraża mnie fakt, że jestem już w klasie maturalnej i zdaję sobie sprawę z tego, że czeka mnie rok naprawdę ciężkiej nauki i wiele wysiłku. A patrząc na to z drugiej strony cieszę się, że jestem już w ostatniej klasie mimo nacisku na naukę, Ostatnia klasa może być naprawdę fajna ;)) Zobaczymy co przyniosą nam dni. Ja żyję jeszcze wakacjami, myślami wracam do tych słonecznych dni, do dni spędzonych na plaży wylegując się i nie myśląc o niczym ;)  A teraz czas wziąć się za siebie i skupić się na nauce ! Będę Was cały czas informować o tym jak mijają mi dni i co nowego u mnie słychać. ;)

Życzę Wam wszystkim moi drodzy miłego wieczorku ;)
Buziakii ! ;**

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz