wtorek, 3 września 2013

2

                                                                 Witajcie Kochani !

Dziś mój drugi dzień w szkole ;) I powiem Wam, że nie było tak źle, było całkiem fajnie ;)
Miło spotkać pewne osoby po tak długim nie widzeniu się ; ) Dziś miałam 8 lekcji, jak na początek naprawdę ciężko przestawić się do rannego wstawania i siedzenia w szkole.. Na ostatnich godzinach już zasypiałam.. Jutro sobie odbije gdyż mam na 10 i tylko trzy lekcje. To mi się podoba ;)) Po szkole poszłam zdawać test wewnętrzny na prawo jazdy, było troszkę stresu, jednakże idąc tam czułam się pewnie ;) Mogę się pochwalić gdyż zdałam za pierwszym razem. Naprawdę się cieszę, oby poszedł mi tak samo test główny ;)) Już jestem blisko końca i lada dzień będę zdawać testy główne, a następnie jazdę. Oczywiście jeśli zdam test. Jestem dobrej nadziei i myślę, że to najważniejsze ;) Wieczór spędziłam z wspaniałymi osobami, pijąc herbatkę, zajadając się słodyczami i rozmawiając ;) Dziękuję Wam za ten dzień ! ;* Powiem Wam, że jestem szczęśliwa ! Mam przy sobie bliskie mi osoby i to one dają mi uśmiech na twarzy ;) Jestem właśnie po rozmowie z przyjacielem i przyznam, że przez całą rozmowę się uśmiechałam ; D Na niego mogę liczyć to wiem i zdania nie zmienię ! ;)  Jeszcze 3 dni i wraca mój Skarb ! Jesteśmy w ciągłym kontakcie tak więc nie jest źle ! Tęsknię za nim .. ; (
Czas ogarnąć się do spania i powoli kłaść się do łóżka ; D
Życzę Wam wszystkim dobrej nocy !
Dobranoc ! ;*


Macie kilka zdjęć z moją najwspanialszą siostrą bliźniaczką ; )
Z nią nigdy się nie nudzę i mogę na nią liczyć w każdej sytuacji !
Kocham Cię Siostro ! <33

  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz