niedziela, 22 września 2013

12

                                                                  Witajcie,
cały weekend spędziłam w przemiłym towarzystwie. Piątek nocka z przyjaciółką, pogaduchy i te sprawy, a także spontaniczny wypad na balety. Bawiłyśmy się super ! Nasze przygody są naprawdę fajnymi wspomnieniami i zaskoczeniami. Nam jak zawsze coś się przytrafi ; ) Sobotę spędziłam w gronie rodzinnym na roczku u mojego chrześniaka. Mówię Wam: On jest takim małym kochanym słodziakiem! W pewnym momencie bawiąc tego brzdąca z jego chrzestnym poczułam się jak młoda mama ;) Cudowne uczucie ! Kocham tego maluszka jak swoje ! <3     Późniejszym wieczorem jak wróciłam do domku, szybko się ogarnęłam i od razu leciałam na urodziny do wspaniałych i zwariowanych bliźniaków (jak to oni na siebie mówią klony).  Impreza jak najbardziej udana, miła atmosfera, zabawa, alko. W nocy wróciłam do domku i w końcu przyszedł czas na sen hehe ; D  Przyznam, że długo nie pospałam gdyż bawiąc się w piątek i sobotę do białego rana w niedzielę musiałam nadrobić naukę do szkoły. Myślę, że jestem przygotowana na jutro. Kościółek również zaliczony z miśkami. Cały weekend uważam za udany !  ;) Oby jak najwięcej takich weekendów.

Dziś odczytałam wasze komentarze. I postanowiłam odpowiedzieć na jeden z nich. A na resztę odpowiem już niebawem obiecuje !

Tak więc komentarz który dostałam brzmiał: Uważasz się za lepszą od innych? :)

Moja odpowiedź brzmi: Nie. Uważam się za normalną dziewczynę. Każdy z nas jest inny, ma jakieś swoje cechy wyróżniające. Nie wiem jak oceniają mnie inni. Wiadomo, że robię to co kocham i brnę do spełnienia swoich celów, ale myślę, że każdy z nas ma jakieś swoje cele i chce osiągnąć w nich sukces. Każdy z nas dba o siebie i chce dobrze wyglądać. To pytanie można odczytać w kilku znaczeniach. Nie wiem dokładnie co miał na myśli autor pytania. Ale mówiąc ogólnie. Jak napisałam wcześniej uważam siebie za normalną dziewczynę. Traktuję wszystkich tak samo i nie wyróżniam nikogo pod względem wyglądu. Charakter mówi o osobie to kim naprawdę jest.
Pozdrawiam autora pytania. ; )

Dobranoc ; ))

 













13 komentarzy:

  1. A gdyby dawna znajoma/koleżanka dosyć dobra, doszła do wniosku, że źle zrobiła stając przeciwko Tobie i Twojej siostrze i przeszła, że tak powiem na 'stronę' innej dziewczyny bo myślała, że robi słusznie i nagle zaczęłaby tego żałować bo tamta się odwróciła i nie utrzymuje już kontaktu (Nie chodzi o to, że jakoś się obraziła po prostu nie widzą się na co dzień. Ale dobrze wiedziała, że Wy byście tak nie zrobiły.) i chciałaby znów zacząć utrzymywać z Wami kontakt tak jak kiedyś (a przez jakiś czas dosyć fajnie się dogadywałyście), przyjęłabyś ją i mogła z nią kumplować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej tak. Uważam, że każdy zasługuje na drugą szansę. Jestem wyrozumiałą dziewczyną i wszystko potrafię zrozumieć. Wystarczy rozmowa i kilka słów wyjaśnienia. A na pewno będzie wszystko dobrze i dalej byśmy się kolegowały ;)

      Usuń
  2. A jeśli ona nie była aż taką przyjaciółką? Po prostu czasem dobrze się rozumiałyście, gdzieś wyszłyście czy coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez różnicy jaki miałyśmy kontakt czy się przyjaźniłyśmy, czy kolegowałyśmy. :)

      Usuń
  3. gdzie kupiłaś ten biały zegarek? :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd spodnie i bluzka ? Wydajesz sie być bardzo fajna i życiową osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki macie z siostra telefon ? Jesteście z niego zadowolone ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iphone 5 ;) Tak jak najbardziej jesteśmy zadowolone ;)

      Usuń
  6. jak dla mnie jesteś pusta, sorry ale taka prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz ją wgl, że tak mówisz? :)

      Usuń
    2. znam. Czasami jak coś powie albo wstawi jakieś zdjęcie to załamka... Sposób w jaki prowadzi bloga jest komiczny ;D Uważa się chyba za wielką blogerke

      Usuń
    3. dokładnie, ostatnie kilka zdj w tym poście? co to ma być? wielka modelka fashion. Nie rozśmieszajcie :P
      Bierz się za naukę bo jako blogerka i tak nie masz już szans zaistnieć.

      Usuń