sobota, 7 września 2013

5

                                                                      Witajcie,
wczoraj miałam bardzo miły wieczór, spędziłam go ze zwariowanymi osobami oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Dziękuję Wam, wasze teksty są naprawdę pozytywnie pokręcone, ale za to Was uwielbiam ; P   Wróciłam do domku późno w nocy, a rano miałam jazdy na prawko. Troszkę się zasiedziałam, ale tak to właśnie jest, że czas szybko ucieka gdy jest się w dobrym towarzystwie ;)
Dzisiaj w końcu spotkałam się z przyjaciółką, której dawno nie widziałam, ponieważ wakacje nie dały nam takiej możliwości, iż każda z nas coś robiła, a ja byłam ciągle na wyjazdach. Czas nadrobić nasz stracony czas ! ; ) Naprawdę się za nią stęskniłam.. Jest jak moja druga siostra ;) Wiemy o sobie wszystko i wiem że mogę na nią liczyć. W każdy dzień mamy coś do roboty i doskonale się rozumiemy ;*
Siedzę teraz z siostrą i Karolix bo szykują się na imprezę, a ja czekam na swojego boysa ;)
A teraz uciekam, bo idę pomagać dziewczyną w szykowaniu ;)
Miłej soboty kochani ! ; )

  Coś dla Was ;) Moje nowe buciki ! Uwielbiam je ! ; )

 

  



                                                                                                                                                                      Moje paznokcie ; )




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz